CPOiS -- Zasady zaliczenia kursu Cyfrowe przetwarzanie obrazów i sygnałów -- laboratorium Prowadzący: Wojciech Domski Ogólne zasady: 1. Student ma prawo do jednej nieobecności. 2. Nieobecność nie zwalnia z obowiązku przedstawienia zrealizowanych zadań prowadzącemu. 3. Należy zrealizować wszystkie zadania, aby uzyskać zaliczenie laboratorium. 4. Praca odbywa się z wykorzystaniem pakietu Harpia na systemie Linux. Plagiaty praca niesamodzielna: 1. Wykrycie plagiatu bądź pracy niesamodzielnej skutkuje redukcją oceny do maksymlanie 3.0. Ocena zadań: 1. Na zajęciach oceniana jest praca własna, wnioski oraz zrealizowane zadania opisane w instrukcji do ćwiczenia. 2. Ocenie podlegają również odpowiedzi na pytania prowadzącego związane z realizowanym zadaniem. 3. W przypadku braku możliwości oddania zadania na zajęciach należy plik/pliki projektu wysłać na adres poczty elektronicznej prowadzącego. 4. Tytuł wiadomości powinien być następującego formatu [CPOIS][EXn], gdzie n to numer zadania, którego dotyczy projekt, np. [CPOIS][EX1]. 5. W załączniku wiadomości należy podać skrót MD5 dla każdego z plików. Skrót należy wyliczyć przy pomocy polecenia md5sum. Przykładowe polecenie: md5sum projekt. 6. Końcowa ocena za kurs jest średnią ważoną ze wszystkich ocen z zadań i kartkówek po odrzuceniu jednej najgorszej. 7. Kartkówki. Opóźnienia: 1. Zadanie oddane na zajęciach, bądź na kolejnych (wcześniej wysłane) nie wpływa na ocenę. 1a. Jeśli zadanie jest oddawane na kolejnych zajęciach to skrót projektu musi zgadzać się z skrótem wysłanym na pocztę elektroniczną. 2b. Zadanie powinno być wysłane najpóźniej dzień po zajęciach, na których było realizowane. W przypadku oddania zadania po tym terminie możliwe jest obniżenie oceny o 0.5 za dane zadanie. 2. W przypadku opóźnienia od 2 do 4 tygodni powoduje obniżenie oceny o 1.0. 3. W przypadku opóźnienia powyżej 4 tygodni ocena, jaką można uzyskać to maksymalnie 3.0. Uwagi dodatkowe: 1. Prowadzący zastrzega sobie prawo do pewnych odstęp od zasad, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach, jak wypadki losowe. 2. W przypadku dłuższej nieobecności należy powiadomić prowadzącego o tym fakcie przed zajściem nieplanowanej obecności lub zaraz na jej początku. 3. Kontakt z prowadzącym na konsultacjach lub za pośrednictwem poczty elektronicznej za pomocą standardowego adresu elektronicznego PWr. 4. Wszelka korespondencja wysłana z poczty innej niż studencka (to jest z domeny innej niż student.pwr.edu.pl) może spowodować znaczne opóźnienie w odpowiedzi.